SÖZLEŞME VE EVRAK YÖNETİMİ

Kurumsal Hizmetler

TAM, DOĞRU VE GÜVENİLİR KIYMETLİ EVRAK YÖNETİMİ

Son kullanıcın evinden kurumunuzun arşivine kadar

Online kanallardan ve çağrı merkezleri üzerinden abonelik modeli ile yapılan B2C satışlarda, regülasyonel zorunluluk olan abonelik evraklarının tüm Türkiye'de son kullanıcılardan toplanması, dijitalleştirilmesi, kontrol edilmesi, hata ve eksiklerin giderilmesi ve kurumunuzun arşivine teslim edilmesine dair tüm işlemleri, evrak operasyonlarına dedike ve bu konuda uzmanlaşmış organizasyonumuz sayesinde hızla ve bilgi güvenliği standartları ile uyumlu olarak gerçekleştiriyoruz.

EVRAK SETİ TANIMLAMA

İş tipine göre, sahadan alınması gerken evrak seti önceden sistemde tanımlanır, mobil uygulamamız her bir evrakın doğru şekilde alınması için saha ekibini yönlendirir. Son kullanıcı SMS ile önceden bilgilendirilir.

ADRESTE DİJİTALLEŞTİRME

Evraklar, son kullanıcı adresinde anında dijitalleştirilir. Kullanılan teknoloji sayesinde fotoğraflanan görseller kolayca okunabilecek şekilde işlenir ve online olarak sistemimize yüklenir. Evrak fotoğrafları bilgi güvenliği gereği saha personelimizin kullandığı cihazların lokal hafızasında tutulmaz.

DİJİTAL KONTROL

Sahadan yüklenen evrak görselleri, ilişkili olduğu hizmete ait bir vakaya eklenir ve merkezi bir ekip tarafından kontrol edilir. Bilgilerin eksiik ya da hatalı olup olmadığı teyit edilir.

EKSİK/HATALI EVRAK YENİLEME

Kontroller sırasında eksik ya da hatalı bir durum belirlenirse, işlem saha ekibine geri gönderilir ve bu eksiklikler son kullanıcı adresinde yeni bir saha ziyareti planlanarak tamamlanır.

FİZİKSEL KONTROL

Son kullanıcıdan teslim alınan fiziksel evraklar, gruplanarak merkez ofisimize gönderilir. Her bir evrak seti için özel bir takip numarası oluşturulur. Merkez ofisimizde yapılan fiziksel kontrolden sonra, evraklar kurumsal müşterimizin arşivine teslim edilir.

İZLENEBİLİRLİK VE RAPORLAMA

Son kullanıcı adresinden almamız gereken evraklara dair talebin bize ulaşmasından, evrakın fiziksel olarak arşive teslimine kadar geçen sürecin her aşaması anlık olarak sitem üzerinden takip edilir ve kolayca raporlanır. Kargo şirketi entegrasyonlarımız sayesinde fiziksel transfer süreci de anlık olarak takip edilir.

UÇTAN UCA EVRAK YÖNETİMİ

Teknofix olarak tasarladığımız süreçlerde, her zaman kurumsal müşterilerimizin ihtiyaçlarını detaylıca analiz ederek mümkün olan en yüksek değeri yaratmaya odaklanıyoruz.

Sözleşme ve evrak yönetimi hizmetlerimizde de üç yetkinliğimizden faydalanıyoruz: İyi tasarlanmış süreçler, doğru teknolojiler, saha yönetimi ve yaygınlık.

Bizim için bilgi güvenliği çok önemli. ISO 27001 sertifikası kapsamında ve çalıştığımız firmaların düzenli olarak yaptığı denetimlerden geçerek bilgi güvenliğini uluslararası standartlarda sunduğumuzu kanıtlıyor, ek olarak tüm altyapımızı Türkiye'deki bilinen güvenli veri merkezlerinde barındırıyoruz. İş sürekliliği ve felaket kurtarma altyapımız ile kesintisiz hizmet sunmayı garanti altına alıyoruz.

Daha detaylı bilgi almak için hemen tıklayın, sizi arayalım.