Uzmanlık Gerektiren Konular için Uzman Ekipler
Sektöre özel çözümler, geniş hizmet kataloğu
Hizmet verdiğimiz kurumların gerek operasyonel ihtiyaçları gerekse son kullanıcılara yönelik katma değerli hizmet teklifleri için oluşturduğumuz uzaktan destek iş modeli ile, uzmanlık gerektiren kritik operasyonları üstlenmenin yanı sıra doğrudan son kullanıcıya yönelik hizmetlerle de iş ortaklarımıza fayda sağlamayı hedefliyoruz.
  • Sektöre Özel Çözümler
    Sektöre Özel Çözümler
    Genişbant internet hizmetleri için abone tesisi ve sonrasındaki 2.seviye sorunların takibi & giderilmesine yönelik, uzmanlaşmış ekipler ile kapsamlı teknik destek hizmetleri
  • Geniş Hizmet Kataloğu
    Geniş Hizmet Kataloğu
    B2C hizmet sağlayan kurumlar adına, bilgisayardan yazıcıya, mobil telefon & tabletten modem ve internet erişimine kadar, pek çok ürün ile ilgili kullanıcıların yaşayabileceği sorunlar için kapsamlı analiz ve çözüm hizmeti
  • Görüntülü Görüşme İmkanı
    Görüntülü Görüşme İmkanı
    Çağrı esnasında, gerektiğinde akıllı telefon üzerinden canlı görüntülü görüşme ile daha kolay ve hızlı sorun tespiti
  • Uzaktan Bağlantı
    Uzaktan Bağlantı
    PC & Notebook’lara güvenli uzaktan bağlantı ile problem analizi ve anında çözüm
  • İkinci Seviye Destek
    İkinci Seviye Destek
    Uzaktan destek ihtiyacının konusuna göre telefonda canlı destek hizmetine ek olarak daha kapsamlı ihtiyaçlar için uzman ikinci seviye ekipleri ile sorun takibi ve çözümü
  • Bilgi Güvenliği ve Denetim
    Bilgi Güvenliği ve Denetim
    Gerek telefon görüşmeleri gerekse uzaktan bağlantı oturumlarının tümü için müşteri onayı ile canlı kayıt imkanı sayesinde tümüyle denetlenebilir destek süreçler.

Yetkin İnsan Kaynağı, Doğru Yönetim, Mutlu Müşteriler

Hizmet sağlamakta olduğumuz tüm kurumları stratejik iş ortaklarımız olarak görürüz. Teknofix ailesinin her bir üyesi öncelikle müşterimizin müşterilerini memnun etmeyi amaçlar.

Uzaktan teknik destek hizmetlerimiz pek çok farklı operasyonel ihtiyacı karşılamak üzere kurgulanabilir. Bazılarında doğrudan son kullanıcıya temas ederken bazılarında ise geri planda kalıp takip edilmesi ve çözümlenmesi gereken konularda destek sağlarız. Ancak biliriz ki yaptığımız iş her zaman birilerinin hayatını kolaylaştırır, hizmet deneyimini iyileştirir, bir şekilde yaşam kalitesine etki eder.

İşte bu yaptığımız işin en güzel parçalarından birisi!

Teknofix