Teknik servisimizde yapılan tüm işlemler sistemimize cihaz seri IMEI numarası ile kaydedilmektedir. Kullanılan yedek parçanın kusurlu olmasından dolayı ana işlevini yerine getirmemesine sebep olan durumlar garanti kapsamında yer alır ve tamir edilen cihazınız ile birlikte garanti belgeniz size teslim edilir. Ayrıca garanti belgeniz tamir işleminiz sonrasında size SMS ile de gönderilir. Web sayfamızdaki online işlemler menüsünden istediğiniz zaman garanti sürenizi takip edebilir ve garanti süresi içerisinde ücretsiz olarak servis talebinde bulunabilirsiniz.
Garanti süresi parça bazında aşağıdaki şekildedir:
Ekran değişimlerinde:
Teknofix Orijinal ekran: 24 ay
Premium ekran: 6 ay
A-Kalite ekran: 3 ay
Batarya değişimlerinde 6 ay
Anakart değişimlerinde 6 ay
Hafıza yükseltme işlemlerinde 12 ay
Diğer parça değişimlerinde 24 ay.
Sıvı teması, düşme, darbe, baskı veya yüksek voltaj vb. kullanıcı hataları sebebiyle oluşan hasarlar garanti kapsamı dışında değerlendirilir.
Bataryanın ömrü kullanım performansına bağlı olduğundan yaşanan sorunlarda incelemeye ihtiyaç duyulur. Bu incelemede pilin şarj döngüsü, pil sağlığı ve yüksek voltaj gibi ana karta hasar veren bir durum yaşanıp yaşanmadığı kontrol edilir. Ürünün kusurlu olması halinde garanti kapsamında değişim gerçekleştirilir.