ÇAĞRI MERKEZİ HİZMETLERİ

Kurumsal Hizmetler

DAHA YÜKSEK KALİTE, DAHA İYİ İŞ SONUÇLARI

Geleneksel iletişim merkezi hizmetlerinin çok ötesinde bir yaklaşım

Amacımız Kurumsal İş Ortaklarımızın taleplerine proaktif çözümler getirerek son kullanıcıların memnuniyetini sağlamak, hem kalite hem de iş sonuçlarını geliştirmede onların en büyük destekçisi olmaktır. Türkiye'nin bir çok ilinde titizlikle seçtiğimiz ve düzenli eğitimlerle desteklediğimiz ekip arkadaşlarımızla gerek ofislerimizde gerekse home office modeli ile 7/24 hizmet veriyoruz.

TEKNOLOJİ ALTYAPISI

Altyapı ve teknoloji ekosistemimiz, şirketlerin tüm bölgelerdeki operasyonlarında aynı performansı elde etmesini sağlar. Yıllara dayanan tecrübemizle, müşterilerimize geniş bir yelpazede kullanıma hazır çözümler sunarız. Uygulama ortamımız, tüm platformlarda tutarlılık ve etkileşim temin edecek şekilde tasarlanmıştır.

KAYNAK PLANLAMA

Kaynak planlama ekibimiz sektör lideri iş gücü yönetimi platformu sunar, destekleyici altyapıları oluşturur ve sunulan planlama çözümlerinin hızlı uygulanmasını temin eder. Esnek yapımız ve tanımlı süreçlerimiz hızlı büyümelere daha kolay adapte olmaya yardımcı olur.

SERVİS

Müşteri hizmetleri mükemmelliği, etkileşimlerin kolay ve etkili olmasını temin etme etrafında döner. Müşteri görüşlerinin araştırılmasına ek olarak, müşteri çabasını ölçmeyle ilgili kapsamlı yaklaşımımız sayesinde, etkileşimlerin ve yolculukların ilerleyişini analiz ederiz ve gelişim fırsatlarını belirleriz.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

Etkileşim ve analizlerden elde edilen içgörülerle birlikte dijital kanallardan derlenen tüm bilgiler, müşteri davranışlarını gittikçe artan doğrulukla tahmin etmemizi sağlıyor. Buradan hareketle Sonraki En İyi Eylem’i belirliyor ve memnuniyeti en üst seviyeye çıkarıyoruz.

İÇGÖRÜ

Özel içgörü ekiplerimizle en gelişmiş stratejileri kullanarak, müşteri yönetimini iyileştirmek için akıllı tahminler yerine kanıta dayalı kesin hususları dikkate alırız. Müşterinin sesi, müşteri yolculuğu eşleştirme ve talep optimizasyonu gibi yöntemler içgörü oluşturmada bizi yönlendiriyor.

SATIŞ

Yeni müşteri kazanma yaklaşımımız bilimsel ve özenlidir. Inboud, Outbound ya da Dijital Satış hizmetlerimizin tümü için doğru ekipleri en doğru teknolojilerle destekleriz.

MÜŞTERİ DENEYİMİNDE VERİ ODAKLI YAKLAŞIM

Geleneksel iletişim merkezi hizmetlerinin çok ötesinde bir yaklaşımla, sonuçları önceden tanımlamak ve ideal müşteri deneyimini tasarlamak için titiz ve bilimsel çalışmalar yürütüyoruz. Dijital kanal, sosyal mecra ve sesli hizmetler gibi çeşitli kanallardan gelen tüm müşteri etkileşimlerini teknik kabiliyetimiz sayesinde bütünsel bir müşteri deneyimi yolculuğu içerisinde değerlendiriyor ve müşterilerin bu yolculuk içerisinde geçirdikleri süreçlerin geliştirilmesini sağlıyoruz.

İşinizi kendi işimiz gibi benimsiyor, süreçlerinizde maliyet optimizasyonu sağlarken, marka bağlılığını arttıracak mükemmel müşteri deneyimi yaratıyor ve gelir arttırıcı faaliyetlerinize katkı sağlıyoruz.

Daha detaylı bilgi almak için hemen tıklayın, sizi arayalım.