Süreçlerİmİz

Bizi Farklı Yapan Ne?

Uçtan uca yönetİm

Abonelik talebinin alınmasından, hizmetin fiilen çalışır halde teslim edilmesine kadar olan tüm süreci uçtan uca yönetiyoruz.
1

RANDEVU SÜREÇLERİ

Teknofix’de randevu süreçleri esnekliği, kolaylığı ve bilgi güvenliğini ön planda tutacak şekilde tasarlanır. Son kullanıcı gerek telefon ile gerekse online olarak randevu alabilir ya da randevu gün ve saatlerini sistemde gördüğü uygun boş slotlardan birisi ile kolayca güncelleyebilir. Randevu bilgileri son kullanıcıya SMS ve e-posta yoluyla iletilir. Teknisyenimiz son kullanıcı adresine doğru yola çıktığı zaman ikinci bir SMS daha iletilir. Böylece son kullanıcının evde olmaması gibi istenmeyen durumlar minimuma indirilir.

2

SAHA YÖNETİMİ SÜREÇLERİ

Saha operasyonlarımız bölgesel yapıda işletilir, böylece üst seviyede odaklanma sağlanır. Her iş tipine uygun servis seviyesi taahütleri sistemler üzerinden anlık takip edilir ve riskli durumlar derhal sahaya iletilir. Tüm saha ekiplerimiz, Teknofix için özel olarak geliştirilen mobil uygulamamızı kullanır. Böylece hem verimlilik hem de kalite her an kontrol altında tutulur.

3

EVRAK YÖNETİMİ SÜREÇLERİ

Her bir hizmet tipi için son kullanıcıdan alınması gereken evraklar ve bu evrakların özellikleri önceden sistemlerde tanımlanır. Hazır bulunması gereken bu evrak seti, randevu alındığında son kullanıcıya da SMS ve e-posta yolu ile bir kez daha hatırlatılır. Mobil uygulama kullanılarak sahada hizmet verilen her bir iş emri için, gereken evrak listesi otomatik olarak sistem tarafından kontrol edilir. Evraklar anında dijitalleştirilir ve merkezi sistemlereiletilir. Burada uzman bir ekip tarafından bir kez daha kontrol edilerek uygun ise onaylanır. Bilgi güvenliği kuralları gereği mobil cihazlarda hiçbir evrak fotoğrafı depolanmaz.

4

ENVANTER VE DEPO YÖNETİMİ SÜREÇLERİ

Son kullanıcıya teslim edilen tüm cihazların barkodları teknisyemlerimizde bulunan mobil cihazların kameraları aracığı ile okutulur. Bu sırada hem hizmet tipi ile teslim edilen cihazın uyumlu olup olmadığı denetlenir, hem de depo stok yönetim programında gereken kayıtlar oluşturulur. Tüm bu yapı online çalışır.

5

TAHSİLAT SÜREÇLERİ

Mobil uygulamamız üzerinde geliştirilen ödeme modülü sayesinde, son kullanıcının evinde ya da iş yerinde yapılan işlemler sonucu oluşan malzeme ve işçilik bedeli istenirse ilgili son kullanıcıdan tahsil edilebilir. Bu işlem için malzeme ile hizmetin detayı ve ücreti müşteriye gönderilen SMS ile doğrulanır. Müşteri isterse ödemeyi online olarak kredi kartıyla yapabilir.

6

ARIZA YÖNETİMİ SÜREÇLERİ

Teknofix’de süreçler ve ekipler uçtan uca hizmet sunabilecek bir modelde tasarlanır. Hizmetin herhangi bir aşamasında 3’üncü partiler nezdinde takip edilmesi gereken sorunlar ortaya çıkarsa, tüm bu süreç uzman merkezi destek ekiplerimiz tarafından yönetilir ve arıza giderilene kadar takip edilir. Teknofix’de amaç, bize iletilen tüm iş emirlerini mümkün olan en üst seviyede başarı ile olumlu sonuçlandırmaktır.

7

GERİ KAZANIM VE İKNA SÜREÇLERİ

Herhangi bir son kullanıcının satın almış olduğu hizmeti kullanmaktan vazgeçmesi ya da iptal etmek istemesi durumunda, çağrı merkezimiz müşterimiz adına son kullanıcı ile iletişime geçerek iptale sebep olan sorunu ortadan kaldırmak üzere ne yapılması gerektiğini belirler ve geri kazanım sürecini takip eder.